Barcelona, Kos, Västindien och Thailand ;)

Ojojoj vad det ska resas här. Ha! Men det är bara två av dessa resor som är bestämda, det är då Barcelona och Kos :)

Thailand blir förmodligen nästa januari med Molle, vi funderar på att åka 4-5 veckor och bara njuta och leva livet :D Komma bort från kylan och det otroligt omtyckta stället BÅLSTA! Usch vad trött jag är på detta ställe alltså, vill bara flytta härifrån. Står i kö och har gjort det i en evighet, men går det bra?...Nej det gör det inte!

Västindien kanske blir till hösten/vintern i tre-6 månader. Den resan kommer att bestå av jobb på en kryssningsbåt, kommer då att jobba som en slags "värdinna" som städar, serverar osv.
Hoppas att jag får det jobbet, har lite förtur eftersom att farbrobarbro har kontakter där nere :) så hoppas att det går vägen, ska sätta mig och skriva ett slags personligtbrev på engelska..får se hur det går, pappa får hjälpa mig :)

Nu ligger jag i soffan och kolla på disasterdate! så kul. Ska väl snart äta min underbara nyponsoppa :P Mumma!

Imorgon är jag ledig, då blir det sthlm med Linda :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

låter riktigt nice de där :) gick de bra med piercingen?

2010-01-26 @ 19:39:54
URL: http://emmaidebom.devote.se
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Åh låter asnajs! :D

2010-01-26 @ 20:00:44
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

besök min blogg & svara på dagens fråga;

vilken är den sexigaste sporten enligt dig?

2010-01-26 @ 20:30:34
URL: http://sexwhip.blogg.se/
Postat av: cristian

fett nice!



5 veckor utomlands är nice!



nice blogg också;)



kram

//LatinoBiffen

Postat av: malin

älskling! du får inte försvinna i flera månader :(

2010-01-26 @ 20:51:57
Postat av: Alexandra

Emma: det gick bra med piercingen faktiskt :) den läker så fint nu så :P vet inte om jag kom åt tungan i sömnen eller något! men nu är det bra igen :) Hur mår du?

2010-01-27 @ 20:14:28
Postat av: Alexandra

Malin: Men du ska ju med pucko! Iaf till thailand :D <3

2010-01-27 @ 20:15:56
Postat av: Emma

va bra:) jo de är nog lätt att man kan råka göra något sånt :p jag råkar fortfarande bita mig i den ibland :P men men. jag mår bra ja :)

2010-01-28 @ 18:07:35
URL: http://emmaidebom.devote.se
Postat av: Alexandra

2010-01-30 @ 12:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0