Vilken kväll!

Ja herregud, vilken kväll! Den var riktigt lyckad, länge sen jag hade så kul! :) Kvällen började som sagt hemma hos jenny, sen gick vi ut på ett ställe som heter Strumpis, riktigt bra uteställe, och massa heta killar! ;) haha Blev rätt mycket dans och så, sen klockan 2 när det stängde träffade vi några killar, så vi drog till scandic hotell och hade lite "efterfest" där. Trevligt trevligt. Somnade väl vid 6 tror jag och upp och käka frukost vid halv tio. Sen sa vi hejdå till ena killen och den andra följde med oss en bit på vägen. Jenny tappade vi bort under kvällen, haha nejdå, hon gick till några kompisar :) Så jag och Linda gick hem från hotellet med gårdagens festsmink och vara högklackade skor i 11 minusgrader. Kan tala om för er att folk glodde ganska rejält ;) men men, tur att man inte bor i Örebro.

Kom hem till jenny, pratade lite sen blev det donken :) Gick till tåget vid 4, men gissa vad? Tåget var försenat 2 timmar och 45 minuter! Så vi hoppade på ett tidigare tåg, där fanns det absolut inge sittplatser så vi stod en bit sen fick vi äntligen sitta men jag satt i Lindas knä.

Nu har man äntligen kommit hem, och nu blir det till att duscha sen bara slappa! :)

Imorgon blir det jobb 14:00-22:15 skönt med lite sovmorgon :)

Nej nu ska jag äta lite, hoppas att ni också har haft en bra helg!

Puss och kram




Ps. mer bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0