Tågresa=sång! :D

Idag blev det ju Örebro :) sitter hemma hos jenny och dricker lite, fixar oss och lyssnar på musik! Eftersom att vi har världens oväder så blev det lite förseningar med tågen, och det kan ju göra vissa personer lite griniga osv. Men då tänkte jag att ni ska vi liva upp stämningen lite, så jag satte på MP3:N och började helt enkelt att ta några toner, då kom konduktören förbi och sa att jag sjöng riktigt bra, (tror nog att hon ljög) så hon frågade mig om jag ville sjunga för alla. Självklart sa jag. Så jag begav mig längst bak i tåget för att sjunga för alla passagerare i högtalaren, det var så kul. Presenterade mig och sa att stämningen på tåget behövdes livas upp, sen började jag sjunga. Och det var riktigt uppskattat kan jag tala om!:D det är så kul när man kan göra andra människors dagar roliga! :) haha
Tur att man inte är en blyg och tråkig person! :)

Klev av tåget och där sprang jag på pappa, han ska in till sthlm och kolla på Raimstain! BLÄÄÄ!

Sen träffade vi jenny på stan och begav oss hem till pappa och jennys mamma, åt middag och drack vin :)

Nu blir det till att fixa oss och sen ikväll blir det utgång!:D

Ha en trevlig lördag everybody!

PS. videon på min sång kommer snart upp på bloggen :)

Puss



Kommentarer
Postat av: Carina

Haha...du i ett nötskal...härligt att muntra upp alla...

Puss och kram till världens goaste tjej <3

2010-02-25 @ 19:37:46
Postat av: Anonym

Haha...du i ett nötskal...härligt att muntra upp alla...

Puss och kram till världens goaste tjej <3

2010-02-25 @ 19:40:22
Postat av: alexandra

Vad söt du är! :D Men man måste ju! :D <3

2010-02-27 @ 20:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0