Sjuk=Akut!

Idag har man varit och besökt akuten i enköping. Var tvungen att ringa dom i morse, eftersom att jag inte mådde bra alls igår, fick någon slags panik så jag kunde inte andas och skit! Hur läskigt som helst. Och alla smärtor jag hade blev bara värre! Och nu har det ändå gått en vecka, så då tyckte jag att det var dags att ringa en läkare. Så jag ringde sjukvårdsupplysningen och dom sa att jag skulle åka till akuten, när jag väl kom dit tog dom blodprov och halsprov osv, kände överallt på kroppen och kollade vart jag hade ont. Läkarna trodde att det var bihåleinflamation, men som tur var så var det inte det, så då var det bara en svår influensa sa dom. Men jag fick en massa medicin som jag ska äta nu i två veckor, så hoppas att det hjälper :)

Men det var väldigt skönt att komma ut och känna frisk luft har ju inte varit ute sen i måndags, man blir ganska rastlös då! Usch..

Nu ska jag kolla lite OS sen blir det duschen för andra gången idag, så skönt att duscha, man känner sig iaf piggare för stunden :)

Hoppas att ni har haft en roligare helg än vad jag har haft! Hoppas på en förbättring nästa helg! :)

Puss och kram ses på stan!



Kommentarer
Postat av: Carina

Krya på dig!!!

<3

2010-02-28 @ 21:42:40
Postat av: Alexandra

Tack fina du! :) <3

2010-02-28 @ 22:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0