SJUK!

Jahapp så var man sjuk, och inte lite heller! Orkar knappt ställa mig upp, usch är så trött på allt! Snön och kylan och att man blir så begränsad när det är skit väder! Och som pricken över i:et att man blir sjuk mitt i allt också när man ska jobba, men det är bara att sjukanmäla sig och ligga hemma :) Lucky me!

Men det positiva är att imorgon kommer lönen, och om jag är frisk så ska jag och pappa åka och köpa en laptop till mig :) Känner att jag vill ha en egen dator nu, en som man kan ligga i sängen med, blir lite svårt om man har en stationär dator :) haha

Läste på aftonbladet att nu kommer det bli plusgrader! Hallelulja! :) Plus att jag snart åker bort från Sverige, till ett mycket varmare land. :)

Måste ta och boka in en kryssning snart också, känner att det var ett tag sen. haha en liten favorit i repris ;)

Jag som hade planerat att träna tisdag, onsdag och fredag, men det blir ju inte av. Jag vill verkligen komma i form och träna träna träna! :)

Ja så vad ska man göra idag? Jo det vet jag :) Ligga i soffan och kolla på 20 tusen filmer :) Har kollat på bröllopsfotografen och drömkåken nu, så snart ska jag se på avatar :) Trevligt.

Hoppas att ni får en bättre onsdag än jag :)

Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0