Party sugen? Yes!

Sitter hemma och gör absolut ingenting, eller rättare sagt jag har inte ork att göra någonting! Mår skit, undrar om jag har åkt på någon slags influensa, har snart varit lika dålig i en vecka. Konstigt att man blir trött på att gå hemma, jag tror aldrig att jag har sagt att det första jag vill göra när jag blir frisk är att jobba! :) haha Ibland funderar man ju...Men man saknar jobbet när man är borta för länge. Hoppas att jag kan jobba igen på onsdag, för jag jobbar dubbelpass på torsdag :)

Idag har jag knappt lämnat min sköna säng, har kollat på one tree hill hela dagen, så bra! Nu är det melodifestivalen som inte tilltalar mig väldigt mycket faktiskt! :S Synd men så är det!

Och så är jag så partysugen, man bara tanken på att börja fixa mig får mig att må illa! haha Men nästa helg blir det förmodligen utgång! :D Ja tack! Måste passa på när man är ung, men tror det kommer bli ganska svårt att slå förra helgens festande i Örebro ;) Men man får göra det bästa av situationen :)

Jag som vill ladda upp min underbara sång men jag hittar inte mobilsladden! Blir lite smått irriterad! :) haha

Nej nu ska jag kolla One tree hill igen och vänta på att pappsen ska komma hem :)

Nu kommer lite bilder från förra helgen :)

Pusss!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0