Onsdag

Jobb idag igen då, fick en gåva idag av en kund på jobbet eftersom att jag hittade kundens mobil och lämnade tillbaka den. Så jag fick lite lancome produkter krämer, parfymer osv :) Riktig snäll kund!

Träffade också ex:ets mormor idag på jobbet, stod och pratade en stund, hon är så söt! Skönt att man fortfarande håller kontakten :D

Idag blir det träning klockan 8, blir faktiskt boxning idag med syster, slutar sju så får sitta på jobbet tills träningen börjar. Tränade igår också, då blev det step intervall, och jag har sån träningsvärk i mina armar! Så vi får se hur det blir ikväll när jag ska boxas!

Skönt med 2 OS-guld till Sverige! Då kan man känna sig stolt, och fler medaljer ska det bli! :D Heja heja!

Imorgon blir det jobb igen 14-22:15 så då är hela min dag förstörd! Bara så att ni vet, om ni letar efter mig så finns jag på ICA :) mitt andra hem....

Nej nu måste jag springa in och jobba igen, så att jag kan få sluta snabbare!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0