Och så var det lördag :)

Är helt slut efter denna arbetsdag, började kvart i åtta i morse och när man somnar kvart över två och ska upp halv sju är det inte så kul. Inte när man har en person som ligger bredvid och snarkar som ja jag vet inte vad! Haha, så jag var väldigt trött de första timmarna på jobbet, men sen släppte det :) Slutade 3 sen åkte mamma, jag och syster till gammelmormor och gammelmorfar och hälsade på. Usch vad jobbigt det var att se henne så liten och nere...Men men det blir ju så när man blir gammal. Men det var ändå skönt att man har hälsat på henne så att man slipper må dåligt sen när hon går bort.

Nu är jag hemma själv, pappa är inne i stan med några kompisar och syster ska på fest. Och jag är hemma eftersom att jag ska jobba dubbelpass imorgon, på självaste alla hjärtans dag. Kanske får någon ros av någon kund vem vet ;) haha Får iallafall sovmorgon, börjar inte förns ett.

Så jag ska väl sätta mig framför tv:n och glo :) blir väl någon film.

Jag vill trääääna! Ska göra det på måndag då går det ett rolig pass :) Sen blir det träning tisdag, onsdag och fredag :)

Nej alla glada, nu ska jag bege mig mot tv:n :)

Ha det så bra!

Puss!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du uppdatera, tack! :)

2010-02-16 @ 21:18:10
URL: http://liiisaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0