Nya möjligheter!

Hemma från träningen, var riktigt kul idag faktiskt, blev riktigt svettig. Kämpade igenom hela passet. Fick träna själv eftersom att ingen ville träna med mig, men man kan inte vara beroende av andra när det gäller ens träningsliv! :)

Imorgon jobbar jag igen efter två dagars ledighet, imorgon är det mardrömspasset nummer 2....07:55-17:00. Efter jobbet ska jag på massage, kan det bli bättre när man har stått upp en hel dag att bara få slappna av och få en skön massage!

På fredag är jag ledig igen så då blir det träning klockan 4 :) sen på kvällen får jag se vad som väntar, kanske leka med någon rolig person :) haha

Som jag skrev tidigare i bloggen så har jag nog kommit på vad jag vill göra, jag vill skaffa mig mer erfarenhet och söka efter nya möjligheter. Prova på nya saker helt enkelt i min vardag, man kan inte alltid göra samma saker. Måste ha en liten förändring i livet :)

Nu kollar jag på GE-galan, med pappa och syster. Ska hoppa in i duschen om ett litet tag.

Ha en bra kväll! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0