Mys i vinterkylan!

Hyffsad skön dag idag, började jobba halv nio och slutade vid fyra, handlade mat till mammsen och gick sedan och solade med syster, har fått en del färg nu ska sola två gånger till innan lördag så att jag blir bruuuun :D

Skulle tränat idag men jag orkade helt enkelt inte, så jag och rebecca gick i rask takt hemmåt istället :) så lite träning har man ju fått. :)

Imorgon jobbar jag från 10-19:00 i spelet, lovely! Får lite sovmorgon iaf :)

Jag mamma och syster kollade på en film idag som jag hyrde, den hette Van Walder, freschman year! riktigt rolig, som american pie ungefär! ;) Så den rekommenderar jag starkt, för er som gillar lite snusk!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen sen kolla tv som vanligt innan man ska sova! :D´

Natti natti mina vänner!

Puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0