Klippning och träning :)

Idag har jag varit och klippt mig hos Jimmy :) Skulle egntligen klippa hel lugg, men jmmy klippte mittbene lugg, och uppklippt, super fint blev det! :D Lika långt som innan är det iaf! Jag hatar att klippa mig, usch det är det värsta som finns när man inte vet hur slutresultatet blir, men som tur är så blir det oftast väldigt bra!

Har också pluggat till körkortet idag, gick som på räls :)
Nu ska jag äta mat och sen klockan sju blir det träning :) Ska bli riktigt skönt att träna idag faktiskt :) Blir step. Sen ikväll klockan nio blir det Vinterspelen i Åre! hahahah så kul, pappa och jag dog av skratt i soffan igår, det var så bra!

Jag känner att något i mitt liv behöver förändras, och jag har kommit på vad det är! :D Perfekt!

Nej nu ska jag hjälpa pappa med maten. Ha en bra kväll :)

Puss

Kommentarer
Postat av: malin

vD FÖR FÖRÄNDRING?:o oj caps

2010-02-10 @ 17:11:06
Postat av: alexandra

Va? jag fattar inte? :P

2010-02-10 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0