Kändis!

Ojojoj mitt liv som kändis har startat! Jag trodde att det skulle vara en vanlig dag på jobbet, men icke sa nicke. Jag stod som vanligt i spelet och expedierade en kund, när det kom in tre personer med en kamera. Dom ville fotta mig när jag skulle vara en "otrevlig" personal! Jag skulle stå och prata i telefonen och total ignorera kunden. Jag som hatar att vara med på kort men men det gick nog bra! HAHAHA

Jag är helt slut idag, även fast att jag hade en liten sovmorgon. Ögonen orkar knappt hålla sig öppna. Men imorgon får jag sova ut. Imorgon är jag ledig ända tills halv fyra, så innan jobbet ska jag passa på att sola och gå till polisen för att fixa mitt pass, vi åker snart! :D Ska bli så skönt att komma bort från äckel snön!

Nu har jag precis ätit lunch så ska snart in igen och jobba av dom sista timmarna. :)

SNART ÄR DET LÖRDAG! :D

Puss!


Kommentarer
Postat av: malin

saknar dig mongo.. vi jobbar om varann imorogn.. jag slutar kvart i tre:d typ när du börjar! snoppi!!



<3

2010-02-04 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0