Jobb, namnsdag och party!

Så var det fredag igen, har varit rätt dålig på att uppdatera bloggen eftersom att jag jobbat från morgon till kväll hela veckan. Idag hade jag äntligen en kort dag men då fick man jobba över. Men men sånt som händer, finns inget annat man kan göra.

I onsdags hade jag namnsdag, tack alla som grattade mig! Så söta :)

Är ledig hela helgen, underbart värre! Så imorgon blir det utgång i Örebro med linda. Där träffar vi jenny, går lite på stan sen blir det till att pimpla vin :) Skönt att komma bort och pröva på nya uteställen ;)
Måste hämta ut biljetterna på jobbet imorgon också, sen blir det en sväng till bolaget!

Nu kollar jag på let´s dance, ska snart hoppa in i duschen och sen ska vi kolla på sommaren med Göran :)

Ha en trevlig fredag och en fortsatt trevlig helg :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: malkin

hoppas ni får de kul ikväll gumman:D <3

2010-02-20 @ 12:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0