Hej Grattis Alexandra ;)

Haha jag tror jag skrattar ihjäl mig! Fick ett samtal nu från en gammal flirt. Svarade som vanligt och killen säger Hej grattis på födelsedagen Alexandra! Hahahah det var bara två månader försent! Men det var ganska bra tajmat, eftersom att jag har namnsdag på Onsdag, så han grattade mig för det istället. Jag tror att det var dagens alltså!

Massagen igår var inte heller någon höjdare, det gjorde så jävla ont så jag höll på att dö. Och när han var klar så blev jag illamående och fick världens migrän. Och den har suttit i konstant sen igårkväll! Usch. Så idag har jag bara legat i soffan under täcket och vilat, jag som skulle ha tränat idag, men icke sa nicke!

Vaknade av att min chef ringde och frågade om jag kunde jobba dubbelpass på söndag, självklart sa jag! Börjar klockan 1 till 5 sen börjar jag 6 igen och jobbar till 22:15. Hej pengar! Har ju dubbel OB på helger så det är bara att tacka och ta emot! :)

Och imorgon börjar jag kvart i åtta och slutar tre. Sen ska jag till min gammelmormor och gammelmorfar och hälsa på, gammelmormor mår inte alls bra så det gäller att hälsa på henne nu innan det är försent!

Har nyss käkat middag med syster min, det blev lövbiff och pommes, mums! Pappa är på något tio årsjubileum med jobbet. Så ikväll gör linda mig lite sällskap. :)

Nej nu ska jag hitta på något roligt :)

Ha en super bra fredags kväll!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0