Fredag!

Äntligen är det fredag, bästa dagen på hela veckan! Det som händer idag är att jag ska jobba halv fyra till halv åtta. Sen efter jobbet ska jag sola med linda, sen bär det av till hennes lilla hem. Vi får se vad vi hittar på men det brukar alltid bli något roligt :)

Har varit hos polisen och fixat passet idag också, jag blev sååå snygg på mitt passkort! NOT fyfan vad jag såg ut, man ska se helt allvarlig ut och titta rakt fram. Usch! Hoppas att det inte är snygga passkontrollanter när jag ska ut och resa ;) Haha

Just nu sitter jag på jobbet, en hel timme innan jag börjar, känns ganska deprimerande, jag spenderar mer tid här på jobbet än hemma känns det som :P Men men det ger ju en massa pengar!

Nu ska jag springa ut och träffa linda och kanske springer på Molle :) Får hoppas på det.

Ha en toppen fredag :)

Puss och kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0