Fin dag Idag :)

Nu är äntligen solen tillbaka, så nu är det inte allt för dystert ute. Synd bara att jag inte kan gå ut eftersom att man inte är helt frisk. Har pluggat till körkortet fram tills nu, kan alla jävla vägmärken, påfartsmärken, varningsmärken och allt nu utan och innan! Så nu är den delen helt avslutad!

Ska plugga lite på bormssträckan och så nu, försöka lista ut hur man räknar ut den ;) Det kommer nog gå bra.

Juste mitt upp i allt så ringer det på min mobil med dolt nummer. Jag svarar....och gissa vem det var?
Rainert från Berlin ;) Han påstod att vi hade träffats i Berlin och att jag var väldigt gullig av det han kom ihåg. Och det roliga är att jag aldrig har varit i Berlin så..haha  Han hade typ fransk bryting också så började tveka rätt rejält där. Men men, kanske får igen vem vet ;) haha

Så om det är någon som ringer så är det säkert Rainert från Tyskland! :)

Ikväll ska jag sola, måste bli brun tills lördag för då blir det 20 års-party+utgång i Enköping :D

Ha en trevlig dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahahaha xD Rainert, snygg eller? Fan kanske vart att satsa pa!

2010-02-03 @ 09:55:31
URL: http://zandraknutsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag vet inte hur han ser ut, men lät rätt sexig ;) ja jag tror det, kanske blir en bra pojkvän!

2010-02-03 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0