9 FEBRUARI!

Och så var det tisdag, har varit ledig idag så jag har pluggat till körkortet, det går riktigt bra nu! Är taggad till max! Måste ha körkortet nu så att man kan flytta långt härifrån till typ...ENKÖPING ;) haha

Helgen var riktigt rolig, träffade massa roliga nya människor! :) Trevligt på joar också faktiskt, även fast vissa inte tror det ;)

Igår jobbade jag mardrömspasset i spelet, men tiden bara flög iväg. Efter jobbet åkte jag till pappa och åt tacos :)
Har inga planer för veckan, bara en massa jobb, jobbar hela helgen, GRATTIS alexandra! Tack!

Blidde inge träning idag har haft sprängande huvudvärk :S pappa sa något som jag inte var sådär jätte förtjust i...att jag kanske behöver glasögon, ,men det tror jag nog inte. Får väl kolla synen, och om det skulle vara fel på mina ögon så blir det linser kan jag lova er :)

Men imorgon blir det till att träna, step blir det då :) Får inte ta massa uppehåll utan jag måste hålla igång hela tiden.

Nej nu ska jag duscha sen dega framför tv:n! :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0