6 månader kvar!

Sådärja! Nu var kosresan bokad och klar, så avresan från Sverige sker den 4 augusti och hemfärden sker den 11 augusti. Tyvärr så blidde det inte två veckor nu eftersom att alla rum var redan bokade. Så vi får nöja oss med en vecka. Blir som förra gången antagligen, party, sol och bad! Men hur bra är inte det då? Bara njuta av allt det goda! :D

Vi får väl hitta på något här hemma i sverige också, kanske åka till gotland på stockholmsveckan eller göteborg! Det finns mycket att välja på!

Känner mig lite bättre idag faktiskt, men det blir tyvärr ingen träning för min del :( Jag som kom igång så bra och nu är jag sjuk, det är väl min vanliga tur ;)

Ska plugga massa till körkortet idag så att jag får det någon gång nu! Blir så arg på mig själv, skjuter upp det hela tiden. Usch!

Åker till mamma idag, ska blir mysigt. Man saknar lätt henne, haha. Ni som känner henne vet vad jag pratar om ;)

Nu ska jag kolla på OC! :)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: jenny

ska vi göra en repris i göteborg ;) hehe

2010-02-01 @ 22:14:29
URL: http://jennyskogh.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Lätt att vi ska ;)

2010-02-02 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0