23 dagar kvar! :D

Om 23 dagar åker jag till Barcelona! Ska bli helt underbart, komma bort från det här skit vädret, kommer ju bara mer och mer snö och det blir bara kallare och kallare, det borde ju vara tvärtom, men icke sa nicke! Igår var det 13 garder varmt och sol där så det passar perfekt, bara det är plus grader så blir jag glad :)

Var så trött igår när jag kom hem, kunde knappt hålla upp ögonen, somnade i soffan till Walander. Fick en liten sovmorgon iaf, tog bussen till jobbet med syster, kollade lite i affärer innan jag började hittade en jätte fin tröja :)

Nu har jag lunch på jobbet, sen är det bara att gå ut igen och arbeta! sååå kul!

Imorgon och på onsdag är jag ledig så imorgon blir det enköping :)

Ha en bra dag!

Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0