Ny vecka, nya tag!

Oj här var det ett tag sen man var inne och skrev! Har haft fullt upp helt enkelt :)

Har börjat jobba i bageriet nu på jobbet, det är super kul verkligen! Skönt med lite varition och på så sätt får jag mer jobbtimmar, så det är perfekt! :) Lite jobbiga arbetstider bara, vanligaste passet är 06:00-15:00. Ganska drygt pass, men det går väldigt fort!

Har ju varit utomlands också, var på kos som ni redan vet! Grymt kul som vanligt :) Hade nog för lite höga förväntningar från förra året så det var inte riktigt vad man hade hoppats på.. men det var ändå grymt kul, skönt att bara komma bort från Sverige, som för den delen börjar gå mot höst! Inte roligt, men men.

I lördags var jag och pappa in till barkarby, fick en laptop av honom och tre par nya skor :) bara buga och bocka! :D Fick ett par skit snygga typ mc-kängor, passar perfekt nu till hösten!

På kvällen blev det ett besök till sthlm, där jag träffade min fina lisa. Vi gick ut och åt på 54:an först sen gick vi hem till jonas och förade lite, sen gick vi mit underbara bar, sjukt bra ställe, dit måste jag gå igen. Efter att det stängde så gick vi vidare till imperiet där festandet fortsatte. Sen när allt stängde, så begav jag mig ut på lite äventyr! haha ;)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga mig i soffan och titta på en film :)

Måste börja bli bättre på uppdateringen här känner jag!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Cathi

åh fina ni är. saknar er jö! :D <3

2010-09-01 @ 22:00:00
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du är fin smulan :D vi får ses snart :D rilles på lördag? <3

2010-09-02 @ 19:01:08
Postat av: Cathi

det måste vi verkligen göra! :) ja, det är inte omöjligt hahah ;) jag sa förvisso att jag skulle ha en nykter helg men jag är så fest sugen nu!!! hahah.

<3

2010-09-02 @ 19:26:00
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hahaha nej inga nyktra helger här inte ;) men om du väljer att dyka upp så ses vi iaf där :D Juste har du lust att fixa min blogg någon dag? :)<3

2010-09-02 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0