Tröttare kan ingen vara!

Usch vad trött jag är just nu, eller jag har iförsig varit det ända sen jag slog upp ögonen imorse...Upp tidigt för att jobba, var en bra dag på jobbet ganska lite folk bara. Slutade vid ett sen åkte jag hem till mamma och satte på en film och somnade på en hundradels sekund! :)
Vaknade som vanligt utav att mobilen ringde, svarade och la på snabbt och somnade om! Gick över till Johanna en snabbis och kollade på tv och pratade lite :)

Pappa kom och hämtade mig vid tio så jag körde hem och nu hamnade jag här som vanligt :)

Har funderat lite på ganska mycket saker som händer runt omkring mig, mest på folket runt omkring mig, eller snarare dom som jag HADE runt omkring mig under en väldigt lång tid...Bara för att någonting uppstår i vardagen och saker inte är som dom har varit så glömmer man tydligen bort sina vänner, vet att det har gått en lång tid nu, men man börjar ju undra lite över hur folk tänker.. Vad ska man säga, är inte arg eller så men ganska besviken. Saker och ting förändras men det ska inte betyda att man ska sluta höra av sig eller sluta vara vänner..Men men då vet man iaf vart man står.

Nej nu ska jag inte gräva ner mig i detta, nu pratar vi om något annat, som t.ex. att jag och Molle ska in till stan imorgon och shoppa massa kläder inför sommaren och inför Kos! :D Hoppas att det inte ska regna, så att man inte kan sitta ute och ta en fika! Håller tummarna för bra väder :D

Nej nu ska jag hoppa i säng!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0