Trött som satan!

Usch jag är helt slut! Imorse gick jag upp vid halv sju eftersom att jag skulle till körskolan vid halv nio och göra min sista kurs. Mamma kom och hämtade mig vid halv åtta så följde jag med henne till jobbet så gick jag därifrån sen! Det var en väldigt intressant kurs men så otroligt hemska filmer vi fick se. Satt och rös hela tiden! Fick se filmer med massa rattfyllerister som körde över folk och krockade osv! Ska lägga upp en video på den hemskaste videon jag sett! Usch!

Kursen slutade vid halv ett då gick jag till affären och köpte mig lite GI mat och gick till mamma igen, sen gick jag heeela vägen hem och det är en bit vill jag lova! :) Har varit super duktig nu och ätit nyttigt och varit ute och powerwalkat nu fyra dagar i rad och imorgon blir det den femte dagen, beach 2010 here I come! ;)

Imorgon är det min sista lediga dag och jag ska sova så länge, ska inte ställa en ända klocka! Funderar på att åka in till stan och köpa massa nya kläder igen...Men känner att jag ska spara mina pengar! Haha Så det blir nog inte att jag åker in, ska bara träna och städa hela dagen! Sista dagen imorgon som jag har lägenheten också, sen blir det till att flytta hem igen, känns ju sådär, men men.

Fick reda på av mamma att när hennes fästman flyttar hit så ska jag få ta över våran lägenhet! :D Då får man äntligen bo själv och klara sig på egen hand och det tycker jag att jag fixar alldeles utmärkt! :D haha

Nej nu ska jag kolla på 2012 som jag hyrde. Alla säger att den är dålig men vi får väl se :) Sen ska jag soooova och ringa max! :D

Natti!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0