Toppen kväll!

Mycket trevlig kväll igår med mina tjejer! Tillsammans klarar vi allt! haha Kvällen började hemma hos mig blev en massa drickande och fottande. Efter det tog vi en taxi till stationen och hoppade på pendeln, var nog den roligaste tågresan som jag någonsin varit med om! haha När vi väl kom till sthlm så började vi gå mot 54:an. Rätt bra ställe faktiskt! :) Blev lite drinkar där inne och dans. Sen kom Linkan och hämtade oss så vi slapp åka pendel, riktigt skönt, var hemma vid tre kanske men gick inte och la mig förns halv fem. Blev väckt av katten vid halv sju för han ville gå ut, så det var bara att kliva upp och släppa ut honom och sen somna om :) Men kvällen var som sagt mycket lyckad! Tack tjejer! <3

Idag blir det påskmiddag och moster och sen ikväll blir det utgång igen! :D får se om vi stannar i bålsta eller så kanske vi åker till enköping :)

Nej nu ska jag duscha och sen bege mig ner till centrum en snabbis!

Här kommer lite bilder från igår! :)

Puss











Kommentarer
Postat av: "Ragget"

Blondin+brunett+solbrillor+goa = you made my day! :D

2010-04-03 @ 14:31:19
Postat av: alexandra

Haha du är störd david ;) Puss!

2010-04-03 @ 20:56:55
Postat av: malin

fasen vaD NICE och ikväll blir de bingolotto!!!!

2010-04-04 @ 11:31:49
Postat av: Alexandra

Ja det ska bli så kul! :D <3

2010-04-04 @ 13:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0