Sthlm, underbara vänner och plugg!

Blev ju som sagt Sthlm idag med Molle och Johanna! :) Åkte in med tjugo i tolv tåget, pallrade oss ner till affärerna och började vår shoppingrunda! Hittade så mycket fint ska ni veta, klänningar, linnen, och min favorit skinnjacka från HM, den korta modellen som jag alltid velat köpa men det har aldrig blivit av och nu äntligen köpte jag den! :) Nya brillor blev det också och lite smått och gott :) Tog oss sen en fika upp på Åhlen´s fiket satt och pratade en massa skit och bara mös! :) Tåg tåget hem och nu sitter jag här och ska plugga körkort! Molle och Johanna peppade mig som fan så nu kör jag! :D
Så tack så mycket tjejer för idag! :)

Imorgon blir det jobb för fulla muggar :) Börjar 07:55 och slutar 17:00 efter det blir det träning, har ju köpt en tidning där det är en 6 veckorsperiod som bara består utav olika slags gångstilar, från p-walk till intervallövningar, så det sägs att man ska tappa 6 kilo på 6 veckor, så nu jävlar ska jag komma igång på riktigt! :)

Nej nu får det vara nog på skrivandet, för nu ska jag plugga! :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0