Rilles/Bingolotto!

Igår var man hyffsat sliten efter fredagen. Var hemma under dagen sen blev det påskmiddag hos Moster med släkten. Efter det bestämmde vi oss för att gå ut igen. Så det var bara till att fixa sig för att sen bege oss till johan där förfesten var. Johan var super trevlig, Not! Låg deckad när vi kom, men annars var det mycket trevligt. Vid halv tolv drog vi till Rilles och fortsatte festandet där :) Var så kul och jag hade den perfekta fyllan igår! Tror att hela mitt jobb var ute igår, var jag en kollade så var det alltid någon från ica som stod där! haha Kändes nästan som vara måndagsmöten! ;)

Men kvällen tog inte slut bara för att rilles stängde utan vi gick hem käkade lite sen så blev det bråk utanför mig, och vi gick ut och skulle lösa problemet, men det gick inte så bra så jag gick in igen och somnade framför datorn! haha

Vaknade av att telefonen ringde vid halv tolv. Sov ett tag till sen kom Malin och hämtade mig och linda så åkte vi till centrum och köpte Bingolotter och ingredienserna till våran kyckling gryta. Blev så gott! ;)

Och nu sitter vi här och spelar Bingo och jag vann en ny bingolott! :D Jippie! Hoppas att det inte är nästa söndag för då jobbar jag! :P haha

Nej nu ska jag fortsätta kolla lite och förhoppningsvis vinna en bil! ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0