Mycket bra helg!

Denna helgen har bestått utav massa roliga saker! I fredags var jag i enköping med molle och drack vin och kollade på bert! :) I lördags så åkte jag till frisören och klippte mig och färgade håret, blev snäppet ljusare! :) Var klar runt 2 åkte hem till mamma och umgicks lite med henne! Sen blev klockan så mycket att det blev till att fixa sig inför utgång i Uppsala! Tog bussen till pappa vid 7 och sen hoppade vi på bussen till uppsala vid 22:00 :) Mycket trevlig bussresa! haha
Väl framme i Uppsala så gick vi till favorit stället BJ! så sjukt bra ställe, ni som inte har varit där ni måste bara åka dit! Mycket fina killar och sociala människor! :D haha
BJ stängde vid 3 så då fick vi för oss att åka på efterfest, vi åkte den såkallade partytaxin, en stor taxi och chauffören var helt galen! haha så rolig, han släckte ner taxin och satte på discolampor och super hög musik. Så man kan säga att efterfesten började där! :) Men han som vi skulle till var inte vaken så det var bara att bege sig till vårt sovställe, det tog sin lilla tid och mina fötter domnade bort efter halva vägen sen kändes dom inte, vet inte om det är positivt eller negativt? haha

Vaknade, gick till stationen, käkade lite och hoppade sedan på bussen, yttligare en rolig bussresa, lite segare än innan, men men! :)

Sen igår så blev det bio, Shutter Island och den var så bra! Värd att se kan jag bara säga! Var hemma vid halv ett då hoppade jag i sängen och somnade så fort jag blunade tror jag!
Vaknade av att ena katten är dödskåt så hon springer runt och skriker och jamar konstant! hon ger sig inte och det är väldigt frustrerande när man försöker sova! Väl uppe satte jag mig vid tv:n och bara dega :)

Pappa kom och hämtade oss vid 5 då körde jag till enköping så körde vi en massa bil, och nu sitter jag hemma och ska snart duscha sen sova! Ska jobba imorgon 07:45-13:00 Jippie!

Hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag har! :)

Här kommer lite bilder från i lördags! :)

Puss och kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0