Hårt arbete ger pengar!

Sådärja nu var min ledighet slut och nu börjar allvaret igen! Jobba jobba. Har varit super skönt att vara ledig faktiskt har inte gjort så speciellt mycket iförsig, bara tagit det lugnt med tjejerna, festat osv! Så jag har verkligen njutit av varje dag och vilket väder det har varit, helt underbart! :) Jobbar som sagt imorgon fram till söndag, sen måste jag få in lite mer tider på schemat, ser lite glest ut nästa vecka, jobbar bara tre dagar då, så jag ska prata med chefen och försöka få massa fler tider! :)

Idag kom skatteåterbäringen och det var mycket positivt, fick pengar tillbaka :) så jag ska ringa dom så att jag fåt pengarna innan midsommar! :)

Ska promenera till jobbet imorgon och sen hem och sen ska jag träna på kvällen, jag har blivit en sån hurtbulle! haha Men vill man vara fin får man lida pin ;)

Nej nu måste jag sova så att jag orkar upp imorgon!

Natti natti!

Puss och kram :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0