Grym på att uppdatera?

Nämen hej alla glada, nu var det ju några dagar sen jag var här inne och skrev några rader, men jag har haft fullt upp. Har jobbat massor och gjort annat helt enkelt så det har inte blivit av att jag uppdaterat bloggen. :) Men nu är jag på gång igen!

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli fem i åtta så att jag kan gå in och öppna på jobbet:) Har sovit så dåligt inatt, somnade vid halv tolv kanske och vaknade tjugo i ett sen har jag legat och vänt på mig hela natten, jippie säger jag bara när klockan ringer halv sju! Men det var bara till att gå upp det!
Slutar vid fem idag, funderar på att gå och sola efter jobbet och så ska jag köpa nya gladiator skor också eftersom att mina är helt borta efter att vi flyttat!

Imorgon efter jobbet så ska jag och mamma åka och köpa en laptop till mig förmodligen om vi hinner och om jag orkar! haha

Jobbar nu fram tills torsdag sen på fredag smäller det :D Då blir det uppsala! Hoppas bara att det är fint väder så att man kan sitta i parken och bara njuta :D håller tummar och tår!

Nej nu ska jag snart gå in och arbeta ihjäl mig...nästan! :)

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0