Ge mig fredag!

Jag vill ha fredag mina kära vänner, för på fredag är det nämligen valborg och då är det uppsala som gäller! Ska vara där på dagen sen får vi se vad som händer på kvällen, hoppas att det blir något roligt bara! :)

Jobbade igår, slutade vid fem och vid halv fyra så fick jag världens huvudvärk som sedan utvecklades till migrän, jippie! så det var bara att åka hem när jag slutat och lägga sig och vila. Kändes lite bättre imorse när jag vaknade men nu känns det som att det är påväg tillbaka hoppas inte för jag jobbar 10-19:00 imorgon.

Efter det ska jag hem till Carina och ha hennes lägenhet hela helgen eftersom att hon åker till Paris, så det ska bli skönt att få vara lite själv igen :)

Juste jag satt nyss och kollade på tv och så kände jag hur det kliade på armen och så kollar jag och det är världens äckligaste spindel med helt vit rumpa som kröp på mig, fick rent ut sagt panik och srpang runt i hela lägenheten och slängde av mig alla kläder! haha hade velat sett hur det såg ut, säkert inte så vackert. men men så nu kliar det på hela kroppen konstant och det jobbigaste av allt är att spindelfan INTE ÄR DÖD! den kröp iväg så fort att jag inte hann döda den, men jag ska leta upp den nu och döda den, så om det blir regn så skyll på mig ;)

Nej nu orkar jag inte skriva mer ska slänga mig framför tv:n och glo!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0