Fredag!

Idag blev det jobb vid halv fyra till halv åtta, var ganska lugnt idag faktiskt mycket trevliga kunder var det iaf :D Sånt gillas starkt! :) Somnade bredvid pappa i soffan igår vid kvar i nio, haha så jag gick och la mig i sängen och somnade på en gång, sov till halv elva idag så jag var nog rätt trött efter 1 dags arbetande! :P haha Jag gick till jobbet och träffade syster lite innan och pratade lite, sen var det bara att börja jobba! :)

Pappa kom och hämtade mig så vi övningskörde i 40 minuter, körde runt runt runt och fram och tillbaka, backade och lite sånt, jag är så grym på att köra bil men mindre grym på att plugga :P haha När jag kom hem käkade jag lite och sen kollade jag på Talang, det är hur många bra som helst med i år! :)

Imorgon blir det jobb igen 07:45-15:00 sen ska jag köra bil med pappa, sen på kvällen blir det nog så att jag går till elin med några tjejer. Dom ska ut men jag jobbar så jag ska bara vara med och liva upp stämningen på förfesten ;) haha

Nej nu måste jag hoppa i sängen, ska upp jätte tidigt imorgon! :(

Sovgott!

Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0