Riktigt bra!

Var ju som sagt inne i stan igår med syster :) riktigt mysigt var det! Horseshow var så mycket bättre än jag hade trott! En väldigt bra show var det. Den var väldigt lång, började sju och slutade vi tolv, men vi var tvunga att gå vid havl tolv annars hade vi missat tåget. Så vi var hemma i bålsta vid 1, sen träffade vi sebbe på tåget så han var så snäll som körde hem oss. Tackar sebastian :)

Idag har jag hjälpt mamma att packa en massa och bara tagit det lugnt :) Nu tänkte jag uppdatera min lilla blogg och lägga upp lite bilder från igår :)

Imorgon blir det jobb mellan 11:30-18:15 och sen är det bara två dagar kvar tills tatuering! :D 


  
        

Kommentarer
Postat av: malin wienerkorv

fan vilka bra platser ni hade:D

2009-11-29 @ 22:26:13
Postat av: Anonym

Du säger alltid att jag inte får lägga upp fula bilder på dig! Va i helvete gör du det på mig då?

2009-11-30 @ 16:38:34
Postat av: Ja skit bra platser :D

2009-11-30 @ 18:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0