Mysdag i Enköping :)

Idag åkte jag till Enköping för att träffa bästisen. Vi käkade lunch och pratade massa skit, fanns mycket att prata om, massa smaskiga nyheter hade båda att komma med, alltid roligt ;)

Kollade lite i affärer, jag hittade en super mysig höstkofta! Och inne på HM träffade jag söta ida, stod och pratade lite med henne, sen blev det en kaffe på Pappilon :) Mys!
Sen tog jag bussen hem där jag mötte upp systeryster.

Juste, jag kom på att idag är det prick en dag kvar till Julafton, som i år firas i Göteborg med pappa och släkt :)
Och om 17 dagar fyller jag år :D det firas på bästa sätt med en kryssning den 16:onde december med underbara vänner!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sängen!


Natti!
 


                
                                            
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0