En helt vanlig torsdag

Idag har jag bara legat framför tv:n och slöat och kollat på film, skönt skönt. Träffade Johanna ett tag på dagen och snackade lite skit :)

Nu är resan till Göteborg bokad och betalad! Vi drar på min födelsedag och då blir det röj! Det blidde ingen kryssning utan det blir Gbg. Fick i en överraskning av min farbror när vi kommer ner, vi ska åka limousine och komma in VIP på alla uteställen! ;) Nice!

Just nu sitter jag hemma hos fittan och ska snart gå hem med kuken :) Har haft en trevlig kväll med parry hotter nördarna! ;) Haha

Imorgon blir det jobb från 9:30-16:00 sen IDOOOOL! :D

Nej sov så gott mina underbara bloggläsare, som jag inte har!

Over and Out!


                        

Jag och Jimpah!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0