Det finns inget så bra som fredag!

En rolig men stressig arbetsdag blev det idag jag tror att hela Bålsta var och handlade samtidigt idag, och GRATTIS alla er som lyckades komma PRECIS samtidigt till alla kassor! Congratzs!  men det var väldigt trevliga kunder idag och det är väl bara för att det är fredag!
Har diskuterat väldigt mycket med mina kollegor idag om min tatuering, vissa tycker att det är riktigt snyggt och andra tycker att det är mindre snyggt, men jag har redan bestämt mig, och på onsdag smäller det! Jag kommer bokstavligt talat att ! Men men, det är en kvart av hela mitt liv som jag kanske kommer att ångra, alltså smärtan :)

Nu har jag och mamma varit och kollat på våran nya lägenhet eftersom att vi sa flytta, vi får en helt nyrenoverad två:a, så det känns inte alls helt fel! Har också shoppat lite till Göteborg med mamsen.
Snart blir det middag, lövbiff och pommes! Mumma :)
sen bär det över till cathi, det är där allt händer ;) Hoppas på en riktig trevlig kväll! :D


Puss!


                           
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0