Torsdag!

Kom nästan nyss hem från jobbet, hade sällskap med pappa både till och hem från jobbet idag myspys!
Nu har jag städat lite grann och så har jag kollat på Kos resor! :D Denna gång ska vi åka när det är högsäsong, så det blir väl i mitten av juli eller i början av juli :)
 Två veckor kostar ca 8000 och det är inte så farligt, det är bara för mig att sluta köpa kläder jämt för hela min lön ;) haha

Idag var hela sveriges befolkning på ica :) gratulerar, vi hade 1700 kunder BARA i spelet igår! Det är helt sjukt, har inte människor jobb förutom vi eller?
Så jag är helt slutkörd!

Imorgon har jag körlektion i enköping, sen ska jag träffa bästis på en fika :) Nörjar jobba klockan 5 till halv tio, sen åker jag tillbaka till enköping igen för att sova hos lisa! Sen blir det jobb ända fram till tisdag varje dag. Jippie!

Julen i år firas hos farmor och farfar i Göteborg med storsläkten, alltid lika mysigt att vara där och fira jul. :)

Nu ska jag tvätta badrummet ;) haha Jag har absolut inget liv, men jag är glad ändå :)

Ha en bra torsdagskväll

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0