Snart är det nyår! :D

Snart börjar det ett helt nytt år allihopa! Undrar hur det året kommer att bli, själv tror jag att det kommer bli så bra!

Som vanligt har man ju några nyårslöften, för det första måste jag komma igång med träningen på sats! Ja det var väl det! haha Efter all julmat, känns det som om man väger 300 kilo mer! Så nu jävlar, jag och syster ska börja träna tillsammans så att vi kan peppa varandra till framgång ;)

Hoppas att nyår blir lika lyckat som julen :)

Imorgon börjar varadagen och allvaret, jobb jobb jobb. Men det ska ändå bli kul! eftersom att jag har ett väldigt roligt jobb :)

Imorgon blir det även lite solning igen och sen bär det av till enköping där det blir bästis och bio och övernattning! :D haha

Nej nu måste jag hoppa i duschen sen i sängen, ska upp tidigt!

Natti natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0