Mys i Enköping :)

Kom till bästis igår, då carro hon och jag myste hemma hos johan. Vi busade lite grann, kollade film och snackade skit! Trevligt trevligt. Carro åkte hem vid tolv och då gick jag och lisa och la oss, könde att vi skulle vara pigga tills idag.

Vaknade vid elva, käkade frulle, duschade och ner på stan, där träffade vi carro och jennifer. Vi begav oss till wickmans, där vi käkade lunch och mös!

Efter det kollade vi lite på stan och jag hittade en super söt klänning :) Sen åkte vi till badhuset och solade lite.

Nu sitter vi hemma hos johan och har gjort lite ansiktsmasker, färgat ögonbryn och ögonfransar!

Snart ska vi se skräckfilm, hur detta nu ska gå, jag som är så rädd! Usch och fy

Sådär nu är ni lite uppdaterade i mitt liv! HA

Hörs och ses, Puss!


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0