Lördag 19 december!

Julafton om 5 dagar, det går bara fortare och fortare för varje år :) Idag är det BARA -12 grader ute! Haha
Snart blir det en lång promenad lite powerwalk :D måste komma igång med träningen nu. Ska ringa sats också och köpa mig ett träningskort :) Måste ju träna nu när jag har köpt så fina träningskläder!

Ikväll blir det jobb som vanligt :) stängning. Hoppas på trevliga kunder så att man blir på bra humör!:D haha

Igår var jag med Fisen efter jag kört bil, och det gick riktigt bra! Ganksa halt var det så man fick ju lite sladd på bilen! Men det klarade jag galant.

Nej nu måste jag klä på mig för att bege mig ut i kylan!

Ha en toppen lördag :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0