Juldagen

Igår blev det riktigt lyckat, god mat, trevligt sällskap och massa klappar :)
Farbro Barbro och kusinerna kom också hit! Var ute och åkte lite skidor med små tjejerna, dom är allt för söta!

Fick massa fina saker, pengar, flytta hemifrån saker osv.
Sen var det då dags för tomten, som i detta fall var jag, det måste varit en väldigt snygg tomte tror ni, men icke! Såg ut som en uppblåst fisk med glasögon! Haha

Men tjejerna såg inte att det var jag som var under alla kläder och kuddar, dom var lite rädda i början men sen släppte dom loss.

Efter middagen sen blev det våran traditionslek med ännu mer klappar och familjespel. :) Mysigt mysigt.

Nu har kusinerna åkt hem så nu ska jag och pappa och syster spela racko! ;) haha ingen idé att förklara vad det är.

Imorgon åker vi hem, pappa och rebecca stannar i örebro och jag åker hem till bålsta! Får se om det händer något roligt :)

Snart är det nyår!

PS. bilder kommer upp snart både från jul och från när vi var i Gbg! :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0