Julafton! :)

Äntligen är julen här! och äntligen är jag ledig för första gången på 8 dagar! :D
Eftersom att julen firas här nere i Göteborg med pappa och pappas släkt, så firade vi med mamma i tisdags kväll, åt lite julmat, öppnade klappar och kollade på tomten är far till alla barn :D
Igår så packade jag och syster yster, sen gick tåget halv 4 från bålsta, var framme i Göteborg vid halv tiop ungefär. Då klädde vi granen och och lite kvällsmat :)

Nu har vi precis ätit frukost och snart ska jag ner och duscha och göra mig iordning innan alla kommer hit :)
Senare så ska jag vara tomte, hoppas bara att inte mina kusiner känner igen mig! Haha

Hoppas att det blir en riktig lyckad jul för er alla! :D

 GOD JUL

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0