Ibland förstår jag mig inte på vissa människor!

Ojojoj vad man kan förvånas över en persons förändringar i livet. Helt sjukt. Ena sekunden är personen där och ena sekunden så är den helt försvunnen och verkar inte direkt bry sig heller om det till och från. Man sitter inte och säger att man bryr sig om någon och sen bara skiter i den personen! Jag kan bli så arg när sånt händer!
Och gissa? det har hänt mig.

Om personen bara visste hur den beter sig så kanske den skulle förstå hur man känner!

Du vet vem du är och hoppas att du tar åt dig riktigt ordentligt IDIOT! :D

Nu ska vi prata om något roligt, jag sitter på jobbet och väntar på att få börja, inte för att det är så jätte kul :P haha

Hoppas ni får en bra fredag :)

Puss och kram
Kommentarer
Postat av: malin wienerkorv

uppdatera!!:D

2009-12-08 @ 22:33:16
Postat av: Alexandra

Ja jag ska :D:D:D

2009-12-15 @ 14:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0