Göteborg en helt sjuk resa! ;)

Ojojoj vilken resa! Tror aldrig jag har haft så kul, och grabbarnas dialekt får en att smälta ;) haha Egen lägenhet nästan mitt i stan, egen limousine som tog oss dit vi ville, gratis inträde på krogarna osv, här lever vi lyxliv ;) haha. Det var en riktigt bra födelsedagspresent, tack så mycket farbror min :)

Förutom allt festande så umgicks vi också med farmor och farfar som vi bodde hos då vi inte hade lägenheten, åt massa god mat och umgicks! Så denna resa kommer sitta kvar länge ;)

Lägger upp bilder sen, måste bara till mamma för det är det sladden ligger och spökar :)

Idag gick jag till centrum för att posta iväg mina student tackkort, ett halvår senare ;) men men, bättre sent en aldrig, eller vad säger man? ;) Så självklart har det kommit 20 meter snö, så att man inte kan gå som en normal människa utan att ramla pladask på rumpan framför alla bilar ;) Fast jag klarade faktiskt att stå upp.

När jag väl kom till centrum träffade jag Malpan och mia, syster och min mamma. Köpte nya träningskläder eftersom att jag ska börja träna på sats, så nu jävlar! Är taggad på träning nu :)

När jag kom hem lagade jag spagette och köttfärssås till min kära syster, och gott blev det kan jag lova :)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen dega framför tv:n och imorgon blir det jobb mellan 13:00-20.00

Sådär nu var bloggen lite mer uppdaterad, ellerhur MALIN VERNERSSON? haha

Puss och kram tavelram!





Kommentarer
Postat av: MALIN VERNERSSON

DUKTIG FFLICKA:D mer update så blir de sköj;) hihihi kyss <3

2009-12-16 @ 15:15:39
Postat av: Alexandra

Haha snart så :D

Kyssss!

2009-12-17 @ 12:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0