En trött men glad Alexandra

Hemma efter en vädligt rolig dag på jobbet :) Började sex så det var inte alls mycket folk, så skönt! Jobbade med underbara Carola! Massa glada skratt blev det denna kväll! :)

Imorgon får jag också sovmorgon, börjar tre :D Lovely!

Nu bär det av till Linda om ett tag, ska sova där och inatt ska vi träffa några människor ;) Får se om vi orkar upp vill säga!

Nej nu måste jag sätta på mig varma myskläder om jag ska ut i kylan!

Sovgott gott folk :)

Puss!








Takida- as you die så braaaa!


Be strong, hold on, antoher day will rise
Be strong, love is gone, heart is cold as ice
As you die


So long, love is gone, your heart is cold as ice
Be strong, good son, another day will rise and you have to
Be strong, hold on, antoher day will rise.
Be strong, love is gone, heart is cold as ice
As you die

Kommentarer
Postat av: malin v

turkbajs <3

2009-12-20 @ 22:17:00
Postat av: Anonym

Nej iraniebajs!

2009-12-20 @ 23:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0