En till sak är sturken från "att göra lista" ;)

Helt sjukt att jag äntligen har tatuerat mig efter en så lång tid som bara har bestått utav snack att "jag ska göra det snaaart" Och nu äntligen tog jag mod till mig och gjorde det! Den är så fin och jag är super nöjd! :D
 
Nu ska jag sova eftersom att jag ska jobba nu i åtta dagar i rad och imorgon är en av dem dagarna då jag har sovmorgon, börjar två imorgon och jobbar till kvart över tio. PAIN in the ASS! men men det blir så mycket pengar sen!

Men det är bara att tänka på pengar och att veckan ska gå så snabbt som möjligt för snart dara jag och brudarna till GÖTET! :D Det kommer bli grymt!

Nej nu måste jag hoppa i sängen :)

hon+han= Bläää! :D haha

Natti!

Kommentarer
Postat av: Cathi

haha fegis. har du äntligen gjort det nu?;)

2009-12-03 @ 02:24:32
URL: http://violacathrine.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag det har jag :D:D:D:D haha

2009-12-03 @ 15:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0